یک وب شخصی ....

یک روز .. یه دست نوشت .. اینجا ثبت می شود ..

یک وب شخصی ....

یک روز .. یه دست نوشت .. اینجا ثبت می شود ..

فارسی می نویسم .. بدون هیچ ادبیات سنگینی ... صمیمی می نویسم ..
دوست دارم اینجا آرامش خاطر پیدا کنید ..
از دنیای فن آوری جدایم ... اینجا آزاد آزادم .. هیچ چیز دستم را نمی بندد ..

آخرین مطالب

مجددا سلام

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

در اصل نوشته دوازدم است و بنا به دلایلی سوم ..

به بلوغ رسیدم .. به بلوغی که خودم هم در حال حس کردن آن هستم . مانند پیرمردی که تازه به بلوغ رسیده ..

یک سری دلایل قوی بود که نوشته های قبل .. تبدیل بشن به پیش نویس و از انتشار آنها روی وبلاگ صرف نظر کردم . دوست دارم خیلی بهتر بنویسم .. گاهی چیز هایی که نوشتی .. آنقدر ضعیف و مزخرفند که بهتره حذفشون کنی .. دوست دارم مثل وبلاگم توی بلاگفا بنویسم .. اما نه حسش می آد و نه متنش :)

یک زمانی بود لذت بخش و می نوشتم ... هرچی به ذهنم می آمد رو .. و حالا هم دوست دارم .. مثل اون موقع اینجا بنویسم ..

به قول خارجی ها ..  stay tuned

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
یه هاتف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی