یک وب شخصی ....

یک روز .. یه دست نوشت .. اینجا ثبت می شود ..

یک وب شخصی ....

یک روز .. یه دست نوشت .. اینجا ثبت می شود ..

فارسی می نویسم .. بدون هیچ ادبیات سنگینی ... صمیمی می نویسم ..
دوست دارم اینجا آرامش خاطر پیدا کنید ..
از دنیای فن آوری جدایم ... اینجا آزاد آزادم .. هیچ چیز دستم را نمی بندد ..

آخرین مطالب

سلام ....

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ب.ظ

عضویت در blog.ir مایه افتخار من بود .. و واقعا امکانات آن به نسبت به سرویسی چون بلاگفا خب به نسبت خیلی بهتر هست . فقط برخی امکانات پولی آن کمی ما را اذیت می کند . چون با این امکانات آدم می تواند یک وبسایت دات کام بسازد .. ولی خب برای شروع همین نیز خوب است ..

اینجا آزاد می نویسم .. و بیشتر ... ادبی ... با ادبیاتی که خودم اختراعش کردم ...

نظر شما زیر هر پست من رو خوشحال می کند . و می توانم که در پست بعدی قوی تر بنویسم .. و قلمم را بیشتر بچرخانم ..

همواره در انتظار نظرات شما خواهم ماند ..

اینجا کمی راحت ترم .... و .... آزاد تر. ..

تا پست بعدی ... خدانگهدار

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۲
یه هاتف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی